Den gode kampagne

Vi tror på, at det gode match er altafgørende for en kampagnes effekt – ikke bare mellem brand og influencer, men mellem budskab og menneske. Hos Willow Minds handler det aldrig om at få noget ud hurtigt. Det handler om at få noget ud rigtigt. Vi lægger vægt på at finde den rigtige vinkel – som måske ikke var den, I troede. Det betyder, at kampagner hos os er en kreativ proces, hvor vi udfordrer og udforsker for at skabe det indhold, der skiller sig ud fra mængden.

Hos Willow Minds kombinerer vi strategisk og faglig erfaring med personlig indsigt og stærke kompetencer, så vi kan finde den helt rigtige løsning til jeres behov. Vi ved, hvordan det føles at være afsender – og hvordan følgerne modtager vores budskaber. Vi har opbygget, plejet og udviklet platforme og fællesskaber baseret på en dyb forståelse for og erfaring med relevant, autentisk og troværdig kommunikation, skræddersyet til de enkelte målgrupper – og det gør vi allerhelst med et glimt i øjet undervejs.

Vi tror på, at de stærkeste samarbejder opstår, når hjerte og strategi går hånd i hånd og slår i takt med resten af profilens indhold.

Indhold med effekt

Circle K

3 x reels, 3 x storylines
923.000 impressions
16.100 engagements

Den grønne slagter

2 x reels, 1 x storylines
727,500 impressions
8.147 engagements

Photobox

3 x reels, 3 x storyline
936.000 impressions
29.100 engagements

Aquador

4 x storylines, 3 x reels
1,5 mio impressions
11.5 K engagements

Rabatta

1 x reel, 1 x storyline
410.000 impressions

Sydbank

2 x storylines, 1 x reel
1,2 mio impressions
5.042 engagements

P20

2 x reels, 2 x storylines
610.000 impressions
8.920 engagements

Viaplay

1 x storyline, 2 x reels, 1 x post
807.000 impressions
8.606 engagements

Tenways

1 x reel 1 x storyline
263.000 impressions
5.600 engagements

Nørregade

1 x reel, 1 x post
669.000 impressions
7.659 engagements

PureGym

4 x reels, 3 x storylines
1.300.000 impressions
27300 engagements

Zetland

4 x storylines, 1x post
665.000 impressions
2.907 engagements